sagiandi

Teremtsük meg az otthonunk melegét!

3ba HomeStyle Díszpárna és Ágynemű webáruház teszt

2018. március 16. - sagiandi

sw1.jpgA jó és pihentető alvás két nagyon fontos feltétele a lelki kiegyensúlyozottság és a testi komfortérzet. Gyermekünk egészségéért azzal tudunk a legtöbbet tenni, ha már a kezdetektől megtanítjuk, hogyan kell jól aludni. Ehhez persze tudnunk kell azt, hogy mennyi idő alvásra van szüksége. Egy iskolás korú gyereknek ez 9-11 óra. Az iskolai teendők és a délutáni programok miatt fontos az éjszakai pihenés zavartalansága. A szülők feladata megteremteni és biztosítani azokat a feltételeket, amelyek segítenek a gyermekeknek a nyugodt és pihentető alvásban. 



Két hónapja használjuk a 3ba HomeStyle Díszpárna és ágynemű webáruház termékeit és ebben a cikkben foglaltam össze a tapasztalatainkat. 

sw2.jpg

Elsőként pár mondatban összefoglalom a webáruházban történő vásárlás előnyeit. Nekem a két legfontosabb szempont egy webáruházzal kapcsolatban a gyorsaság és a könnyű eligazodás. A keresőbe egyszerűen csak beírtam, hogy Star Wars és máris megjelent a név alatt futó összes termék, amely elérhető a webáruházban. Így nagyon egyszerűen tudtam összehasonlítani, majd kiválasztani a nekem tetsző termékeket. Az ágyneműhuzat esetében fontos szempont volt, hogy 100% pamut anyagból legyen, bőrbarát és formatartó tulajdonságokkal rendelkezzen. Persze a motívum is fontos szerepet játszott a választásban és a képen láthatjátok is, hogy valóban sikerült egy igazán látványos ágynemű-garnitúrát választanom. Mivel volt raktárkészleten a termékből, így meg is rendeltem a terméket. Közben egy díszpárnán is megakadt a szemem, amely nagyon jól passzolt az ágyneműhöz, gondoltam ezt is megvásárolom. Ezt is kosárba dobtam, majd tovább szörföztem még az oldalon, hátha magamnak is találok valami szépet. Így egy csodálatos arany színű díszpárna huzatra is ráakadtam, amelyhez választottam egy párnabelsőt is. A fizetés gyors és egyszerű volt, mindössze egy Facebook ID kellett hozzá, majd egy villámgyors átutalás. A termékek 3 napon belül meg is érkeztek. A doboz kibontását követően szakszerűen és gondosan becsomagolt termékek fogadtak. Nézzük sorban, melyek is voltak ezek! 

Star Wars SW két részes ágynemű-garnitúra

sw4.jpg

Az ágynemű-garnitúra kiváló minőségű német gyártmányú termék. Mosást követően nem fakult ki, a formáját is megőrizte. Gyorsan megszáradt és könnyen vasalható. Mióta a kisfiam ebben az ágyneműben alszik nem kell esténként az ágyba könyörögni, ugyanis saját magától bebújik és imád a Star Warsos ágyneműjében hancúrozni. 

Star Wars The Last Jedi díszpárna

swjedi.jpg

Ez a díszpárna légmentesen lezárt nejlon zacskóban érkezett, felbontás után feltöltődött és elnyerte a végleges formáját. A huzat anyaga selymes tapintású, és 30 fokon mosható. Formáját és színét a mosást követően is megőrizte és gyorsan megszáradt.

sw3.jpg

Ahogy már a cikk elején is írtam, a gyerekek esetében különösen fontos a megfelelő alvásmennyiség. A nyugodt alvásban sokat segít egy kedvenc plüss állat, amelyet magához szorít gyermekünk, a kedvenc mesehőse a párnán, vagy a takarón mind mind abban segít, hogy szépeket álmodjon és másnap reggel kipihenten és jókedvűen ébredjen. Ezek a kedvenc figurák gyengéden ölelik körbe a testét és vigyázzák az álmát. A biztonság és a nyugalom érzése pedig garantálja a pihentető alvást. 

Detroit arany díszpárnahuzat

diszp.jpg

Végül pedig egy rövid értékelés a kedvenc barokk díszpárnámról, amelyet amikor megpillantottam a webáruházban azonnal beleszerettem. Ez a párna a történelmi barokk főúri és egyházi pompát hivatott szimbolizálni. Jellemző rá a mozgalmasság, a túldíszítettség és a görbe, hajlított vonalak alkalmazása, továbbá a ragyogó színek, hatalmas formák és a sok-sok arany és csillogás. Ezt a pompát mi is megteremthetjük az otthonunkban. Elég egy vagy két díszpárna és máris becsempészhetjük a nappaliba mi is ezt a főúri eleganciát. Mosható párnabelsővel vásároltam meg, amely méreténél fogva tökéletesen passzol a díszpárna huzatba, anyaga pedig puha és selymes tapintású.

Mindent egybevetve a termékekkel maximálisan elégedettek vagyunk. Kisfiam névnapjára sikerült a lehető legjobb ajándékot kiválasztanom, azóta is imádja a Star Wars-os ágyneműjét és a díszpárnáját. Én pedig a csodálatos arany színű díszpárnámon pihenve nézem a kedvenc műsoraimat a tévében vagy csak relaxálok a nappaliban. 

Jó szívvel ajánlom nektek is a Díszpárna.com webáruház termékeit! Ezekkel a kiváló minőségű termékekkel Ti is megteremthetitek vagy még otthonosabbá varázsolhatjátok a családi fészket. 

Szeretettel,
Ságiandi

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiandi.blog.hu/api/trackback/id/tr213745080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása