sagiandi

Te is csábító és hosszú szempillákra vágysz? - Most elárulom mi a titok!

Dermaluxlash szempillanövesztő szérum teszt

2018. február 18. - sagiandi

A csábítás első és legfontosabb „kelléke”  a tekintet, amely megbabonáz és rabul ejt. Egy amerikai tanulmány szerint akkor, amikor egy nő belép egy zsúfolt terembe, s az, hogy a tekintetével mit tesz, már az első pillanatokban meghatározza, mennyire lesz vonzó a jelen levő férfiak számára. A titokzatos, szép szemek magukhoz láncolják a férfiak tekintetét, a csábítás titkos fegyvere is lehet, hiszen ki tudna ellenállni egy igéző pillantásnak.

aa.jpg

A nők többsége valamilyen módon megpróbál tenni azért, hogy a csábító tekintetű hölgyek táborába tartozzon. Sokan növényi olajokkal próbálkoznak, például mandula, olíva vagy szőlőmag olajokkal. Ezek is jól ápolják a szempillákat, habár látványos növekedésre nem lehet számítani, inkább fényesebbek, rugalmasabbak és tartósabbak lesznek a pillák.

Sajnos engem sem áldott meg a sors csodás hosszú szempillákkal, nekem is - mint ahogy sok nőtársamnak -  teljesen átlagos szempillák jutottak. Huszonévesen már sminkeltem magam és akkoriban divatos vízálló szempillaspirállal festettem a pilláimat. Ma már bánom, hogy naponta használtam és bizony néha úgy feküdtem le, hogy nem mostam le a festéket. Ennek pedig szomorú eredménye lett; az amúgy is gyenge pilláim letöredeztek és megritkultak. Sajnos azóta sem tudtam ezt a hibát helyrehozni.

Így aztán nagyon megörültem amikor lehetőségem adódott arra, hogy kipróbáljam a Dermaluxlash szempillahosszabbító szérumot. 

sz6.jpg

Mit ígért a termék?

  • serkenti a szempillák természetes növekedését
  • serkenti az új szempillák természetes növekedését
  • erősíti a szempillákat
  • szempilláit természetes íveltté teszi
  • szempillái sötétebbek és láthatóbbak lesznek
  • javítja a rugalmasságot és ragyogó megjelenését kölcsönöz

Nagyon vágytam már a hosszú és ívelt pillákra ezért követtem az utasításokat és kitartóan minden este a felső szempilláim tövébe egy vékony csíkot (tusvonalat) húztam az applikátor segítségével. Az első hét még nem hozott látványos eredményt, fel is merült bennem egy-két kósza gondolat, hogy folytassam-e tovább a használatát. De aztán a kitartásom meghozta az eredményt, 15 nap után látványos növekedésnek indultak a pilláim. Nem akartam elhinni, hogy ez tényleg megtörténik. De mégis megtörtént! Csodálatosan íveltek lettek és a szempillafesték felvitele után pedig teljesen más formát és volument kaptak a pilláim!

sz2.jpgEzen a fotón láthatjátok, hogy milyen szempilláim voltak a szérum használata előtt és milyen eredményt értem el 15 nap alatt!
Ezzel a termékkel természetes és ívelt szempillákat varázsolhattok magatoknak, mindössze 2 hét alatt! Mivel most már elértem a kívánt állapotot, (hosszúságra, volumenre egyaránt) ezért elég csak 2 naponta használnom a szérumot.

A Dermaluxelash szérum megfelel az összes biztonsági előírásnak, amelyet az Európai Bizottság Egészségügyi és Fogyasztóvédelmi Főigazgatóságának kozmetikai termékek bejelentési portálja (CPNP) írt elő. A Dermaluxelash szérum összes összetevője megfelel a biztonsági követelményeknek, amelyeket a CosIng, az Európai Bizottság adatbázisa a kozmetikai anyagokról és összetevőkről ír elő.

sz1.jpg

Jó szívvel ajánlom a nektek ezt a fantasztikus terméket! Nem fogjátok megbánni, ha kipróbáljátok! 

Ha Ti is szívesen megvásárolnátok, akkor most a webáruházban az andrea10  kóddal 10% kedvezményt kaptok a szempillanövesztő szérum árából és mellé ingyenes kiszállítást!

Szeretettel,

Ságiandi

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiandi.blog.hu/api/trackback/id/tr9513679722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása