sagiandi

Egy klasszikus "szőke" haja

JOICO Blond Life teszt

2017. május 15. - sagiandi

img_4722.JPGSzeretek szőke lenni, és szeretem a szőke hajamat. Néha előny szőkének lenni, néha hátrány. De egy biztos, sosem választanék másik hajszínt. Szeretem ha egyenes, szeretem ha hullámos, néha kell az elegáns, de - sokszor idő hiányában - a legjobb egy sima copf.

Sajnos a sok hajformázás nem múlik el nyomtalanul, ezért ritkán vasalom vagy hullámosítom a hajam. Mióta anyuka vagyok, már nincs időm órákig bíbelődni a hajammal. Fiatal lányként mindig a legdivatosabb frizuráim voltak. Emlékszem olyan időszakra, amikor hetente jártam fodrászhoz, és fém hajcsavarókkal ültem a búra alatt. A mai kor elvárása a gyorsaság, ami párosuljon a szépséggel, és a lehető leghamarabb lássuk az eredményeket. 

Kíváncsian vettem kezembe hetekkel ezelőtt a JOICO szőke hajra kifejlesztett termékcsaládját.
Csomagolása elegáns, arany színekben pompázik, a flakon pedig gazdaságos adagolást tesz lehetővé.

blondelifecsopi.jpg

A BLONDE LIFE termékcsalád lágy, csábítóan érzéki illatának üdeségét a jázmin, a friss nektarin, a zöld dinnye és a Meyer citrom adja, alapjegyeiben pedig cukrozott pézsma, vanília és kasmír található.

Már az első hajmosás egy élmény volt, nemcsak a termékek fantasztikus illata miatt… A hajam egyszerűen imádta, ahogy a hatóanyagok beépültek, és feltöltötték energiával.

A hajszárítás után csillogó, puha, rugalmas, tiszta érzetű lett a hajam.

Lágy, szulfátmentes formulája gyengéden, de hatékonyan tisztít. Innovatív micellás szerkezete révén minden hajszálra rátapad, megszabadítja a hajat az elszíneződést okozó szennyeződésektől és hihetetlenül friss érzéssel ajándékozza meg azt.

img_6678.JPG
A nem kívánt sárga tónusokat nyugodtan elfelejtheted, hiszen ez a sampon letisztítja a szőke haj fakulását és sárgásodását okozó, lerakódott ásványi anyagokat.

A tökéletes eredményt a sampon, a kondícionáló és a maszk együttes használatával érhetjük el.

A termékek megvásárolhatók: https://webshop.joico.hu/
Extra szőke hajszínre kifejezetten ajánlom a termékeket! Nekem bevált! 

Szeretettel,

Sagiandi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiandi.blog.hu/api/trackback/id/tr612506301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása