sagiandi

Otthoni fogfehérítés teljes biztonsággal 7 nap alatt

OxygenLine peroxidmentes fogfehérítő teszt

2017. augusztus 04. - sagiandi

img_1091.JPGA fogaink színe függhet az öröklött tényezőktől és az életvitelbeli szokásoktól. Az életkorunk előrehaladtával is veszítenek fehérségükből, illetve a különböző italok és ételek (bor, kávé, bizonyos gyümölcsök) is befolyásolhatják az elszíneződést, valamint a dohányzás is okozhat súlyos elváltozást, viszont leggyakrabban a lepedék és a fogkő hatására színeződnek el a fogaink. Én fogfehérítő fogkrémmel mosom a fogam de mégsem vagyok elégedett a fogaim színével. Sajnos a kóláról és a kávéról képtelen vagyok lemondani, és bizony mindkét ital sajnos elszíneződést okoz a fogakon.

Mivel nagyon elfogalt vagyok, ezért a rendelői fogfehérítést nem tudom beütemezni a mindennapjaimba, így az otthoni fogfehérítést próbáltam ki. Egyébként is azt olvastam, hogy a legelterjedtebb módszer az otthoni fogfehérítés, hiszen nem kell rendelőbe járni, és látható eredmény is elérhető.  

Az OxygenLINE otthoni fogfehérítő készletetet teszteltem le nemrég, amely peroxid mentes, biztonságos otthoni fogfehérítésre ajánlott termék. Az összetevői révén nem károsítja a fogakat és a fogínyt!

Az OxygenLINE fogfehérítő családot fogorvosi rendelők is használják és van kifejezetten otthoni felhasználásra is fogfehérítő készletük. Az otthoni készlettel már 7 nap alatt fehérebb lehet a mosolyunk! A peroxid mentes OxygenLINE otthoni fogfehérítő nem károsítja a fogzománcot nem marja az ínyt, így nem fájdalmas a fogfehérítés. Az aktivátor spray kémiailag, a mini-LED lámpa fotoaktivációval segíti a fogfehérítő anyag hatását.

  oxyline1.png

A csomag tartalma:

  • 1 db 10 ml fecskendő, EU-s CPNP regisztrációval rendelkező OxygenLINE otthoni fogfehérítő géllel töltve.
  • 1 pár személyre szabott fogsín
  • 1 db 4 ml szórófejes Anionos tisztítószer és felületaktív anyag, EU-s CPNP regisztrációval (híd a fehérítőanyag és fogaink között - aktivátor)
  • 1 db szivacsos applikátor az aktivátor felvitelének megkönnyítésére
  • 1 db magyar nyelvű használati utasítás, amelyet szigorúan be kell tartani
  • 1 db otthoni fogfehérítésre kialakított, kék fényű UV lámpa + elem

Nagyon izgatottan vágtam bele a műveletbe. Először elkészítettem fogsínt. A fogsín ahogy a képen is látjátok egy standard sín, amelyet meleg vízbe kell tenni, és amikor megpuhul akkor kell felhelyezni az alsó illetve a felső fogsorunkra. Jól rá kell harapni, hogy felvegye a fogsorunk formáját. Miután ez megvan, már el is készült a személyre szabott fogsínünk. 

A fehérítő szettben van egy szivacsos applikátor, erre kell ráfújni a kék aktivátor sprayből néhány fújásnyit. Ezzel tisztítjuk és előkészítjük a fogfelületet, hogy jobban tudjon aktiválódni a fehérítő zselé. 60 másodpercig hagytam hatni, majd kiköptem a felesleget.

Ezután belenyomtam  az OxygenLINE fehérítő zselét a sín belsejébe úgy, hogy egyenletesen jutott mindenhova, én igazából egy csíkot nyomtam ki a tubusból, ezt követően bevettem a számba és ráharaptam. A kezemmel még egyszer ellenőriztem, hogy a sín jól illeszkedjen a fogsoraimra.

Végül a készletben található UV lámpa segítségével világítottam meg fogaimat kb. 25 percen keresztül. Ez egy speciális készülék, a kialakításának köszönhetően nem kell tartani, hanem csak betesszük a szánkba, és az ajkaink miatt nem tud kiesni. Tehát nyugodtan lehet tenni-venni miközben dolgozik a fogfehérítő anyag. 

OxygenLINE Otthoni fogfehérítő szett - eredeti EU által engedélyezett fogfehérítő termék. Fogorvosok is az OxygenLINE fogfehérítő család további termékeit használják pácienseik nagy megelégedésére!

Összegezve:

  • Legkedvezőbb ár-érték arány a piacon (mindössze: 14.900,- Ft-ba kerül)
  • EU szabályainak megfelel, rendelkezik EU-s CPNP regisztrációval
  • Lenyűgöző eredmény, már az első használat után
  • Fájdalommentes
  • Egyszerű, könnyített használat
  • Idő hatékony (8-10 X 30 perc)
  • kettős aktiváció- fotó és kémiai aktiváció

Fontos tudni, hogy a fogfehérítés időszakában nem ajánlott semmilyen színező anyaggal ellátott étel, ital fogyasztása (pl.: tea, vörösbor, pörkölt, kaliforniai paprika), illetve tilos a dohányzás!

A fehérítés után lehetőleg 2-3 óráig ne fogyasszunk ételt-italt (kivétel víz)! Ezért érdemes mindig lefekvés előtt elvégezni a fehérítést, és akkor biztos nem éri semmiféle külső hatás.

eu.jpg

Nagyon elégedett vagyok az eredménnyel, valóban több árnyalatot fehéredtek a fogaim 1 hét használat után. Nektek is jó szívvel ajánlom ezt a fogfehérítő terméket, mert tényleg hatásos!

A Vigyázz, kéz, kesztyű webáruházában tudjátok megrendelni:

http://www.vigyazzkezkesztyu.hu/fogfeherito-termekek-87/fogfeherito-termekek-91/oxygenline-otthoni-fogfeherito-keszlet-338

Jó fogfehérítést mindenkinek! 

Szeretettel,

Ságiandi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiandi.blog.hu/api/trackback/id/tr2312717144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása