sagiandi

Ragyogjunk együtt az ősz színeivel

Rossetti bizsu kiegészítők az évszakra hangolva

2017. november 04. - sagiandi

rosschoker.jpg

Minden nő imád ragyogni! A Rossetti bizsukkal pedig tovább fokozhatjuk a ragyogásunkat! Ebben a cikkben jól variálható ékszereket mutatok be nektek, amelyek a hétköznapokban tökéletes kiegészítőink lehetnek, de egy-egy elegáns alkalom esetén is megállják a helyüket. 

rossettiekszerek.jpg

Ezek a karkötők a szezon legszebbjei. A fekete-arany kombinációját mindig is kedveltem, hiszen sugárzó eleganciát kölcsönöz a viselőjének és szinte minden ruhához passzol. A vékonyabb karkötőket rendszeresen viselem a munkahelyemen, a széles karkötőt pedig elegáns alkalmakra tartogatom. Nagyon praktikus, hogy mágneses kapoccsal záródnak, maga a kapocs is igényesen kidolgozott, tartós és biztonságos. 

rosskark.jpg

rosskk.jpg

Imádom a kék minden árnyalatát. Ez a többsoros kék-arany gyöngy karkötő hamar a szívembe lopta magát. Még az én vékony csuklómon és gyönyörűen áll és nem kell azon izgulnom, hogy lecsúszik és elveszítem. Ezt a darabot az elsősorban vékony csuklóval megáldott hölgyeknek ajánlom. 

rossnyakl.jpg
Az ősz és a tél kedvencei lesznek a hosszú nyakláncok. Ritkán viselek nyakláncot, de ennek a darabnak nem bírtam ellenállni. Egyszerűen megláttam és beleszerettem. A fekete-arany színkombinációjával azonnal lenyűgözött. A fából készült karika és a végén a kis rojt fantasztikus összhangot alkot egymással. Eddig ahányszor viseltem, mindenki megdicsérte és megkérdezték, hogy hol vettem. Azt hiszem ez az igazi visszaigazolás, hogy jól választottam.

zoldsal.jpg

A bejegyzésem végére hagytam nektek egy szuper meleg pihe-puha bohókás sálat. Amikor megláttam a webáruházban rögtön megtetszett, hiszen annyira vidám a kis pomponjaival! Többféle színben is elérhető, nekem ez a zöld-barna kombináció tetszett meg. Egyrészt a szőke hajamhoz jól illik a zöld szín, másrészt pedig még egy fekete vagy szürke kabátot is remekül fel tud dobni egy ilyen intenzív szín. Egyébként pedig ne szürküljünk be teljesen, ha már sötét színű a kabát, akkor igenis a kiegészítőink legyenek merész és vidám színűek! Várjuk ezekben a bohókás sálakban a hideg borongós napokat! Garantáltan feldobja a hangulatot, higgyétek el! 

Ha nektek is megtetszett valamelyik kiegészítő, akkor nézzetek szét a Rossetti bizsu webáruházban, ahol széles választékkal és állandó akciókkal kedveskednek nektek.

Szeretettel,

Ságiandi

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiandi.blog.hu/api/trackback/id/tr1113174446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása