sagiandi

Színpompás ősz Budapesten a Rossetti bizsuval

2018. november 14. - sagiandi

A Rossetti bizsu őszi kínálatában ismét gyönyörű ékszereket és kiegészítőket találhatunk, melyekkel megjelenésünket még stílusosabbá tehetjük. Az őszi kollekcióból nagyon nehéz volt választanom, de igyekeztem a sok szépség közül néhány olyan darabot kiemelni, amely akár egy elegáns szett részeként, vagy egy irodai outfit esetében is tökéletes társunk lehet.  

img-9512.jpg

Szeretek néha turista lenni a saját városomban és bejárni azokat a helyeket, amelyek mindig lenyűgöznek, és minden évszakban más-más arcukat mutatják. A Duna-part az egyik kedvenc helyem, nem is tudok választani a pesti és a budai oldal között, hiszen mindkét oldalon csodálatos látnivalókat találunk, amelyek nem véletlenül vonzzák a turistákat. Kedvenc elfoglaltságom kiülni a rakpartra, kicsit álmodozni, kicsit tervezgetni vagy csak egy kicsit kikapcsolódni. A víz hullámzása és a lágy szellő mindig megnyugtat és ellazít, de megesik, hogy éppen fordítva történik a dolog és elkezd dolgozni az agyam és új ötletek villannak be. Ez mindig változó, de egy biztos, hogy ezen a helyen, pont ez alatt az oszlop alatt már sok tervet szövögettem, amelyek nagy részét meg is valósítottam. 

A Rossetti bizsu gyönyörű mintás Circle kendőjét terítettem a vállamra, hiszen nagyon kellemes időjárás volt azon a hétvégén, amikor fotóztunk és kabátra sem volt szükség. Ez a sál a gyönyörű színeivel és mintájával nagyon jól passzolt a szettemhez. Mivel az egyszerűség híve vagyok, ezért nem szoktam túlgondolni a megjelenésemet. Igyekszem mindig a lehető legkevesebb kiegészítőt viselni, de arra ügyelek, hogy azok a darabok önmagukban is figyelemfelkeltőek legyenek. 

img-9514.jpg

A rakparti álmodozás után egy rövid játszótéri program következett, és persze az elmaradhatatlan falevél gyűjtés. A kisfiamtól kaptam ezt a gyönyörű piros falevél "csokrot", amelyet óriási lelkesedéssel és a tőle megszokott túláradó szeretetével nyújtott át. Remélem ha felnő, akkor is megtartja ezt a jó szokását, hogy milyen módon kell a lányoknak udvarolni. Egy biztos, engem levett a lábamról, mint mindig. 

Fülbevalók tekintetében elég válogatós vagyok. Hosszú évek tapasztalatából már tudom, hogy mi áll jól az arcomhoz és mi nem. Érdekes módon a karika fülbevalók esetében mindig fenntartásaim voltak, és nem nagyon mertem bevállalni. De idén ősszel valahogy a kör és a karika formák rabja lettem. Ezt az ezüst színű Circle fülbevalót a sálhoz választottam, hiszen már a neve alapján is sejthető, hogy a kettő együtt alkot egy szettet. Szerintem jól választottam, én úgy ítélem meg, hogy kimondottan jól áll az arcomhoz. Nem is értem eddig miért nem viseltem karika füliket... 

img-9515.jpg

Nézzétek ezt a gyönyörű karperecet! Azt tudnotok kell, hogy imádom a karpereceket és egyszerűen ha meglátok egy szép és elegáns darabot, akkor nem tudok lemondani róla, és muszáj megvennem. A képen látható szépség is szerelem volt első látásra. A kecsessége és az egyszerűsége azonnal magára vonta a figyelmemet és tudtam, hogy ő bizony kell nekem. A Rossetti bizsu Chris karperec 3 féle színben is elérhető a webáruházban, így mindenki megtalálja a neki leginkább tetsző árnyalatot. 

img-9098.jpg

A hétvégi turista üzemmód után következett borongós hétfő és vissza kellett zökkenni a dolgos hétköznapokba. Egy új hét kezdődött, rengeteg feladattal, szakdolgozat írással és sok-sok munkával. Hogyan legyenek a hétfők is vidámak és mit tudunk tenni azért, hogy kerek legyen a napunk? Én rájöttem! Egy vidám színű karika fülbevaló viselésével már meg is tehetjük az első lépést! A Duply fülbevaló gyönyörű bordó színe és az arany foglalata nagyon mutatós, főleg ha fekete ruhákhoz párosítjuk. 

img-9194.jpg

Az unalmas hétköznapok egy vidám bojtos karkötővel is vidámabbakká válhatnak, hiszen a bájos bojtok, és a szív medál a vésett felirattal szeretet és melegséget áraszt magából, amely hatására a kedvünk is sokkal jobb lesz. A Nofretiabet karkötő szettet azért kedvelem, mert 3 részből áll és mindhárom karkötő önállóan is hordható, nem kötelező együtt is viselni. Ha a kedvünk úgy tartja akkor kicsit bohókásabb a megjelenés a 3 karkötő együttes viselete esetén, de ha csak egy öleli körbe a csuklónkat, akkor szolidabb és visszafogottabb stílust képviselhetünk vele. A döntés a mi kezünkben van. Vagy a kezünkön? 

img-9052.jpg

Egy igazán meleg, selymes tapintású puha stólára minden nőnek szüksége van, hiszen e nélkül nem teljes a ruhatárunk. Mivel én imádom a kék színt, most is egy gyönyörű farmerkék sál mellett döntöttem. Első látásra megtetszett a színe, és a cuki bojtjai is annyira szeretni valóak. Tetszik benne, hogy sokféleképpen variálható a viselete, teríthetjük a hátunkra, de csavarhatjuk a nyakunk köré is ezerféle módon. Egy dolog biztos, hogy a Dingy stóla hatalmas kedvencem lett idén ősszel! A hideg reggeleken jól esik puha érintése, a melegségével pedig gyengéden óvja a nyakamat és a hátamat. 

Ha nektek is megtetszett valamelyik kiegészítő, akkor nézzetek szét a Rossetti bizsu webáruházban, ahol széles választékkal és állandó akciókkal kedveskednek nektek. 

Szeretettel,

Ságiandi

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiandi.blog.hu/api/trackback/id/tr3414369877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása