sagiandi

Vigyázz Te is az egészségedre!

Miért is jó a méregtelenítés?

2017. május 03. - sagiandi



img_0847_1.JPG

Minden évben megfogadom, hogy legalább egyszer az év során méregtelenítek. Aztán valahogy mindig csak halogatom, és eltelik egy újabb év…

Tavaly tavasszal egy ritka immunbetegséget diagnosztizáltak nálam, ami miatt fokozottan oda kell figyelnem az egészségemre. Autoimmun betegségek akkor alakulnak ki, ha a szervezet idegenként kezeli saját sejtjeit, azok ellen indít el immunválaszt (megtámadja azokat). Mikor kiderült ez a betegség rögtön elkezdtem utána olvasni, hogy mivel tudom támogatni a szervezetemet.

Így találtam rá a Természet Áldása termékeire is. A honlapon dietetikus tanácsadás is működik, amit igénybe is vettem azonnal. Nagyon sok segítséget és tanácsot kaptam a cég dietetikusától.

Megtudtam, hogy az immunrendszer támogatására a vitaminokban, ásványi anyagokban, antioxidánsokban gazdag élelmiszerek a legmegfelelőbbek. A Természet Áldása termékek hozzájárulnak az immunrendszer megfelelő működéséhez, egészséges étrend mellett. Fontos az elegendő energia és fehérje bevitele, amely egyéni tényezők függvénye.

Napjainkban szinte elkerülhetetlen a méreganyagok szervezetbe jutása, fokozott eltávolításuk egyre fontosabb szerepet kap. A minket körülvevő, feldolgozott élelmiszerekben jelenlevő vegyi anyagokat manapság nagyon nehéz elkerülni, ezért fontos a szervezet méregtelenítése, megtisztítása.  A méregtelenítés célja a felhalmozott salakanyagok, anyagcsere köztes- és végtermékek, valamint a külvilágból bekerült mérgező anyagok kiürülése.

img_5300.JPG

A Természet áldása Egészség pakkjával kezdtem meg a tavaszi méregtelenítő kúrámat. Fontosnak tartom kihangsúlyozni, hogy az 5 napos program során nem kell  magad sanyargatni, éheztetni, és ami a legfontosabb, a szervezetedet sem kell megfosztanod a megfelelő működéséhez szükséges tápanyagoktól.

Az Egészség pakk tartalmaz egy 5 napos étrend- és mozgásprogramot, és 5 db 1 literes, 100%-os kiváló minőségű bio zöldség- és gyümölcslevet gránátalma, sárgarépa, fekete áfonya, cékla, narancs ízekben.

A program során az ajánlott étrend útmutatását követtem, odafigyeltem a napi min. 2 liter folyadékbevitelre, kerültem a cukrot tartalmazó italokat, ételeket. Sok zöldséget és gyümölcsöt fogyasztottam, illetve chia magot, melyből leginkább pudingot készítettem, és gyümölcsökkel dúsítva fogyasztottam. Bekerült az étrendembe a pirított hajdina és a bulgur is.

img_5814_2.JPG

Minden reggel egy turmix itallal indítottam a napot. 1 almát, 1 banánt, 1 körtét, kiwit vagy egy marék epret turmixoltam össze, és higítottam 1 dl Természet áldása gyümölcs- és zöldséglével. Amellett, hogy nagyon finom az elkészült turmix, szinte észre sem veszed olyan gyorsan megiszod. 

Mivel elég feszített a napi időbeosztásom, ezért a mozgásprogramban leírtakat nem sikerült teljes egészében teljesítenem, de napi 30-40 percet mindig tornáztam.

A méregtelenítő programot követően sokkal fittebbnek éreztem magam, javult az állóképességem, és megszűnt a fáradékonyságom.

Eldöntöttem, hogy ezentúl minden évben legalább egyszer méregtelenítek, hiszen maximális odafigyeléssel, következetes és tudatos életmóddal nagyban hozzájárulhatunk szervezetünk folyamatos megtisztulásához, és erősíthetjük védekezőképességét.

Benneteket is arra bíztatlak, hogy évente legalább egyszer méregtelenítsetek, figyeljetek oda az egészséges táplálkozásra és mozogjatok rendszeresen!

Az Egészség pakk megvásárolható: https://www.hungarianflavours.com/

img_1778.JPG

Szeretettel,

Sagiandi

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiandi.blog.hu/api/trackback/id/tr4112476323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása