sagiandi

A netes vásárlás előnyei

2017. április 07. - sagiandi

Itt a tavasz, most már visszafordíthatatlanul! Hozza magával az újjászületést, és a megújulást. Miért ne újulnánk meg mi is?
Ünnepeljük meg egy szuper cipellővel, amit most kivételesen ne a boltban vegyünk meg!
Miért ne vegyem meg boltban?
Mert  drágább, lehet, hogy már nincs a méretemben, a reklamáció mindig bonyodalmas…
(a reklamációról fogok írni nektek hamarosan)
Miért vegyem meg az interneten?
Akár 30%-ot is tudok spórolni, ha mégsem tetszik, gond nélkül visszafizetik az árát pár napon belül, megbízható, gyors, kényelmes

Ti most azt mondjátok, hogy ...de ha nem lesz jó a méret, akkor mégicsak gond…

Elmesélem én hogy csináltam. Kinéztem magamnak egy szuper csini Tamaris cipellőt. Nálam mindig az a probléma, hogy van olyan cipő, amiből elég a 37-es, de van amiből meg kell a 38-as. Nagyon egyszerű megoldást választottam. Bementem a cipőboltba felpróbáltam a kinézett darabot, megjegyeztem a cikkszámát, és szépen hazamentem. Leültem a laptopom elé, felmentem a netre és a Tamaris cipőket forgalmazó magyar nyelvű webáruház oldalán 30%-kal olcsóbban megtaláltam ugyanezt a cipőt. Megrendeltem a kinézett cipőt, átutalással kifizettem az árát, 3 nap múlva pedig megérkezett a futár a gondosan becsomagolt cipővel. A cipő azóta is a kedvenc irodai cipőm, és külön jó érzéssel tölt el, hogy a fotelemben ülve rendeltem meg úgy, hogy még 30 %-ot spóroltam is rajta.

Összefoglaló értékelés:

Márka: Tamaris

Típus: 1-23202-27 001 (fekete)

Méret: 38

Anyaga: bőr

Vásárlás helye: http://www.monobrand.hu/Tamaris/

Ára: 14.712,- Ft

Szállítási költség: 999,- Ft.

 

Első benyomások:

Tapintás: Kellemes tapintású, puha, nem durva anyag

Kényelem: az egyik legkényelmesebb cipőm!

Koszolódás: Nem koszolódik

Talpa: puha, nem kemény, könnyű benne a járás

Ajánlás: 1-10-es skálán

10 pont, kiváló termék! Jó szívvel ajánlom mindenkinek!

 

Szeretettel, Sagiandi

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiandi.blog.hu/api/trackback/id/tr3912387339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása