sagiandi

A ránctalanítás új dimenziója

A toxSkincare termékcsalád tesztelése

2017. november 28. - sagiandi

A toxSkincare egy német, prémium minőségű professzionális kozmetikai termékcsalád, mely orvosi tisztaságú, egyedülállóan magas hatóanyag koncentrációjának köszönhetően látványos hatást fejt ki az anti-aging kezeléseknél és az otthoni bőrápolás során is.

tox2.jpg

Minden nő sokáig szeretné megőrizni bőre fiatalságát és szépségét. Bizony az első ráncok hamar megjelennek, és a legtöbben nehezen fogadják el az idő múlását. Én sem vagyok ez alól kivétel. Amikor a 30-as éveimet elértem, akkor kezdtem el komolyabban foglalkozni a ránctalanítás gondolatával. Ekkora már megjelentek a halványabb ráncok az arcomon és nehéz volt elfogadni, hogy múlik az idő. Sokféle kozmetikumot kipróbáltam azóta, voltak hatásosak és kevésbé hatásosak. Olyan eset is volt, amikor kozmetikus ajánlására vásároltam méregdrága krémet, ami hatástalannak bizonyult. Biztosan veletek is előfordult már, hogy csalódtatok egy termékben, mert nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

Mivel én örök kísérletező vagyok, ezért nagy érdeklődéssel vágtam bele a toxSkincare kozmetikumok tesztelésébe. Szimpatikus volt a weboldalon olvasott leírás, valamint az, hogy több közszereplő is az arcát adja a márkanévhez és használja a termékeket. Azelőtt sohasem próbáltam még botox hatású arckrémet, ezért nagyon izgultam, hogy vajon milyen lesz a hatása, hogy fogja magát érezni a bőröm?! 

toxSkincare 24h krém 

tox3.jpg
A toxSKINCARE 24 órás krém nem csak hidratál, hanem extra nagy dózisú Argireline és Hyaluronsav tartalmával botox hatású a készítmény, melynek könnyű állaga és finom illata már az első használat alkalmával meghódított! Normál és vegyes bőrre is használható, kiegyensúlyozott zsírsav tartalma zsíros filmréteg hátrahagyása nélkül hidratál. Védi és ápolja a bőrt a B5 Provitamin, az A és E- vitamin, illetve az édes mandulaolaj.

Nagyon érdekes volt tapasztalni a krém hatását. Be kell vallanom először picit megijedtem. Ugyanis 3-4 nap után éreztem, ahogy a bőröm elkezdett kisimulni. Ahogy hatott a krém és simult ki a bőröm, egy feszülő érzés kísérte. Ekkor rögtön konzultáltam a toxSkincare kapcsolattartómmal. Mivel még botox hatású krémet nem próbáltam, így nem éreztem soha ilyen érzést. Megtudtam, hogy a feszülő érzés az anti aging hatás miatt van. A válasz megnyugtatott és hamar hozzászoktam az érzéshez is hiszen fantasztikus volt látni, ahogy a bőröm napról-napra egyre simább és egyre szebb lett.

A krém hatóanyagai:

– Extra nagydózisú Argireline és Hyaluronsav
A toxSKINCARE kozmetikumok elsődleges hatóanyaga az Argireline, ez a hatóanyag nagymértékben hozzájárul a ráncok csökkentéséhez. Lokális pihentető és ránccsökkentő hatásának köszönhetően, üde és természetes külsőt eredményez. Az Argireline természetes úton segít visszaépíteni a ráncokat, túladagolni lehetetlen, így a mimikai művi hatás kizárt. A Hyaluronsav egy olyan fehérje, amely megtalálható az emberi szervezetben. Ez a kis titokzatos sav felelős a szöveteink (csont, porc, bőr, izom) rugalmasságáért, vízfelvevő és folyadékmegőrző képességéért. A Hyaluronsav a kötőszövetben hálószerűen összekapcsolja és kitölti a sejtek közötti állományt, így biztosítva az adott szerv (pl. bőr) rugalmasságát és feszességét. Ez a  sav felelős a szöveteink rugalmasságáért, vízfelvevő, valamint folyadékmegőrző képességéért. A Hyaluronsav a kötőszövetben  összekapcsolja és kitölti a sejtek közötti állományt, így biztosítva az adott szerv, mint például a bőr rugalmasságát és feszességét.
– Nagy koncentrátumú Coenzym Q10
 B5 Provitamin
 A és E- vitamin
– 
Édes Mandula olaj
– Növényi kivonatok
– Shea- vaj
 Hidratáló anyagok

A használat előnyei:

Nem tartalmaz semmilyen konzerváló anyagot, ásványolajat, PEG-t. Kifejezetten normál és kombinált bőrre kifejlesztett, kiegyensúlyozott zsírsavtartalmú, botox hatású krém. Extra nagy dózisú Argireline és Hyaluronsav hatóanyag tartalom, melynek köszönhetően nem marad el a kívánt hatás. Mélyebb felszívódás a mikromolekuláris technológiának köszönhetően. Nagy felületű felhasználásra alkalmas az arc, nyak és dekoltázs környékén. Már néhány hét használat után, látványos bőrfeszesítő hatás. 

Az arckrémet naponta 2x, reggel és este a megtisztított bőrömre vittem fel vékony rétegben. Nagyon jó volt reggel a tükörbe nézni, és látni napról-napra az egyre simább arcbőrömet. Gyorsan beszívódott, illetve tökéletes sminkalapot is biztosított.

tox4.jpg

 toxSkincare szemránckrém 

Ha Te is gyakran ébredsz fáradt, karikás szemekkel és minden vágyad az üde, fiatalos tekintet, akkor próbáld ki bátran a toxSKINCARE többfunkciós szemránckrémet. A toxSCINCARE Eye Cream nagy mértékben csökkenti a szemkörnyéki ráncokat, a sötét karikákat, és a duzzanatokat. 

Az érzékeny szemkörnyék jelentős stressznek és káros környezeti hatásnak van kitéve, ezért különleges ápolást igényel. A krémben lévő értékes Q10 Liposzómák, Avokádóolaj, Mandulaolaj, Shea vaj ápolja és védi a szemkörnyéket, míg az extra magas Hyaluronsav tartalom biztosítja a nedvesség megkötő hatást. Feszíti a szem körüli bőrt és növeli annak rugalmasságát, amire azért képes, mert az egyik hatóanyaga az Argireline, amely felelős a ráncok alatti izmok ellazulásáért és regenerálódásáért. Az anyagnak köszönhetően csökkenti a ráncok mélységét és mennyiségét. A szem körüli sötét karikák és duzzanatok hatékony csökkentéséről egy különleges hatóanyag komplexum gondoskodik, mely Barna alga- kivonatot, koffeint és gesztenyéből nyert Flavonoidot tartalmaz. 

A szemránckrémet esténként használtam, gyengéden masszíroztam kis mennyiséget a szemkörnyéki bőrbe. Reggelre nem maradt el a hatás: a szemem környéke ismét friss és üde lett.  A mélyebb ráncok is egyre halványabbak lettek, ahogy teltek a napok. Nagyon megkedveltem ezt a szemránckrémet, mert ilyen gyors és szembetűnő változást más krém esetében eddig még nem tapasztaltam. 

toxSKINCARE Ultimate Lifting Roller

tox1.jpg

A roller szintén egyedülállóan magas Argireline és Q10 liposzóma koncentrátum, azaz botox hatású a készítmény. 

Egyedülállónak számít a formája és professzionális összetétele miatt, hiszen Argireline és Q10 hatóanyag tartalmának köszönhetően szisztematikusan tünteti el a ráncokat. Érzékeny szemek körül is használható kíméletes összetevőjének köszönhetően, valamint a Roller előnye, hogy célzottan a kisebb ráncokat is könnyedén kezelni tudjuk. Koncentráltan használtam a szem környékén, illetve a mosolyvonal esetében. A megtisztított bőrön alkalmaztam finom masszírozó mozdulatokkal. Az arc, a nyak és a dekoltázs is kezelhető vele, ráncmélységtől függően napi 1-2 alkalommal a reggeli és az esti bőrápolás alkalmával. A tökéletes hatás elérése érdekében,  a toxSkincare 24 órás krémét is használtam, mely egy ” Argireline- Hyaluransav bomba” és vitaminok kombinációja.

A két termék együttes hatásával értem el a legszebb eredményt. Pár nap alatt elkezdődött a változás. Az arcom egyre simább és üdébb lett, látható volt ahogy a sok jótékony hatóanyag végzi a dolgát és feszesíti az arcomat. A ráncok egyre halványabbak lettek, és a bőröm pedig megőrizte hidratáltságát, szinte újjászületett.

Összegzés:

Tökéletes ránctalanító termékek, amelyek beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Úgy gondolom, hogy  az ár/érték arány teljesen rendben van, valóban professzionális termékeket kapunk a pénzünkért, amelyek igazoltan hatásosak. A bőrfeszesítő hatás pedig már egy alkalom után érezhető!

Jó szívvel ajánlom nektek is toxSkincare termékeit, melyeket a Szabó Imre Szalonokban illetve a webáruházban értek el.

Szeretettel,

Ságiandi

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiandi.blog.hu/api/trackback/id/tr5613400821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása