sagiandi

Biztonságos otthoni fogfehérítés

LED lámpás otthoni fogfehérítő készlet tesztelése

2018. január 16. - sagiandi

A mosoly a legszebb smink amit egy nő viselhet. A legfontosabb kapcsolataink egy magabiztos mosollyal kezdődnek, akár az üzleti életben akár magánéletünkben. A mosoly olyan érték, ami csakis pozitív erővel bír. Viselhet egy nő bármilyen ruhát, frizurát vagy sminket, mégis az első ami maradandó nyomot hagy az egy őszinte és ragyogó mosoly. 

img-5421.JPG

Sajnos a dohányzás, a kávé, a kóla és a színező ételek besárgítják a fogakat, s valljuk be bizony sokkal magabiztosabbak vagyunk mindannyian, ha ragyogó és hófehér a mosolyunk. Nekem az otthoni fogfehérítés egy rendkívül kényelmes, kíméletes és hatékony megoldás. Ami nagyon tetszik az otthoni fogfehérítésben, hogy időponttól függetlenül, én döntöm el, hogy mikor használom. Legtöbbször tévézés vagy olvasás közben alkalmaztam, de volt olyan alkalom is, hogy épp a vasárnapi ebéd készítésekor kaptam kedvet a használatához. 

Bizonyára sokakban felmerül a gondolat, hogy vajon biztonságos-e?  Ez a fogfehérítő ugyanazokat az anyagokat tartalmazza, mint amiket a rendelői fogfehérítés során alkalmaznak. Tehát a közhiedelemmel ellentétben ezek az anyagok nem marják le a fogzománcot; tehát teljes biztonsággal használható. Az otthoni fogfehérítő szett természetes hatóanyagokat tartalmaz, peroxidmentes és rendelkezik Európai Uniós CPNP regisztrációval.

LED lámpás Otthoni Fogfehérítő szett (10-14 alkalmas) 

img-4727.jpg

A csomag tartalma:
1 db fehérítő gélt tartalmazó 10 ml-es fecskendő, 1 db Aktivátor spray, 1 db hőformázható fogsín készlet alsó és felső fogsorra, 1 db mini LED lámpa + elem, 1 db fogsín tartó doboz, magyar nyelvű használati utasítás, és egy praktikus hordozó táska.

A sínek hő hatására könnyen formázhatóvá válnak. A használati leírás pontosan tartalmazza, hogy milyen módon tudjuk elkészíteni a síneket. Forró vízbe kell tenni a sínt 1-3 másodpercre, majd a már formázható sínt az alsó vagy felső fogsorra helyezzük, majd ráharapunk. Először a felső majd az alsó fogsorra is elkészítjük a sínt. Ezek a sínek ezután már bármikor használhatóak. 
Minden kezelés előtt alaposan fogat kell mosni. Majd egy vonalban fehérítő gélt kell helyezni a sín elülső részére, arra részre, amely a fogsor külső részével érintkezik. Mielőtt a síneket a számba helyeztem, az aktivátor sprayből 3 fújást nyomtam a fogkefémre és 2 percig fogat mostam. Öblíteni nem kell, hanem rögtön betettem a síneket. Ezt követően a bekapcsolt LED lámpát a számba vettem és az ajkak alá helyeztem. A sínt 20-35 percig viseltem alkalmanként. 
img-4966.jpg
Már az első használat után látható volt a változás, de az igazán látványos eredményt a teljes kezelést követően értem el, hiszen több árnyalattal is fehérebbek lettek a fogaim. Nem okozott semmiféle panaszt, a fogaim sem lettek érzékenyebbek. Egy dolog ami nagyon fontos, hogy a használat után nem szabad enni 3-4 órán keresztül, illetve 48 óráig kerülni kell a színező ételeket és italokat. De szerintem ez simán betartható! 

img_5911.JPG

Jó szívvel ajánlom Nektek is az Otthonfogfehérítés.hu LED lámpás fogfehérítő szettjeit.  

2018. március 31-ig Ti is megtudjátok vásárolni bármelyik fogfehérítő szettet kedvezményes áron! Egyszerűen csak írjátok be a kosároldalon a megrendelésnél a "sagiandi" kuponkódot és azonnal levonódik 2 000 Ft a végösszegből!


Szeretettel,

Ságiandi

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiandi.blog.hu/api/trackback/id/tr413580953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kissné Lupaneszku Anasztázia 2018.01.17. 13:05:38

Nagyon szuper látszik a két kép között hogy mennyit javított a fehérségen
süti beállítások módosítása