sagiandi

Spórolj 30%-ot, rendelj külföldről!

2017. március 31. - sagiandi

Sokan még mindig úgy gondolnak a vásárlásra, hogy irány a bolt, esetleg több bolt, és amit találunk azt megvesszük. Csakhogy attól eltekintve, hogy ez jó mulatság, sajnos többnyire tiszta lenyúlás. Még a kupon napok mesebelinek tűnő akciói is sokszor felvetik bennünk a gondolatot, hogy valójában előbb felárazták a termékeket majd csak aztán le, illetve hogy azok a termékek kaphatóak meg igazán olcsón, amik kifutó darabok és lehetetlen méretek. De van megoldás mégis az olcsó és jó világában! Az internet, amely egyre kevésbé ismeri a határokat szerencsére!

Többször rendeltem már az Amazonról és az Ebay-ről is, minimális nyelvtudást igényel a dolog, no meg egy dombornyomott bankkártyát. Példa: a Timberland bakancsom itthon kapható volt az Officeshoes-nál és a Dockyardnál is, 38.000-43.000 forint közötti áron. Én az Amazon.de oldalról rendeltem, miután itthon egy boltban felpróbáltam és biztosra vettem a méretet, 17.000 forintért. Ez postaköltséggel együtt is félár!

Most döntse el mindenki maga, hogy megéri-e a 2 perces regisztráció, a tényleg minimális nyelvtudás, és a bankkártya használata. 

 

A Tommy Hilfiger bokacsizma itthon az E-cipo.hu és az Officeshoes kínálatában is szerepelt, 52.000-56.000 forintos árakon. Itt az indította el a keresést számomra, hogy a 38-as méret sajnos már sehol nem volt kapható. Hajrá internet, a boltban megnéztem a pontos típust (Clarisa 2A) és kis keresés után találtam is egy német webshopot, ahol nemcsak volt méret, de 115 Eurós ár plusz ingyenes kiszállítás várt. Ez úgy 35.000 forint. 

 
A regisztrálás a legtöbb helyen egyébként nem feltétel, de ha valami baj van a rendeléssel, könnyebb segítséget kérni. A bankkártyával fizetés ingyenes, a váltás Forint és Euro között középárfolyamon történik. Tapasztalatom szerint a Magyar Postánál kétszer gyorsabban hozzák házhoz külföldről az árut, és általában ingyenesen visszaküldhető, ha mégsem tetszik.

Ha eddig nem volt bennetek kellő elszántság, én azt mondom bátran vágjatok bele!

 

Szeretettel, Sagiandi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiandi.blog.hu/api/trackback/id/tr3812387761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása